Stripomanija, decembar 2023. godine!

Znam, kasnim…

Elem, bila je novogodišnja Stripomanija Čarobne knjige, imala sam neke stripove u planu, nisam našla sve što sam želela a mrzelo me da naručujem onlajn (alergična sam na čekanje kurira i sve zapetljancije koje uz to idu)…

Usput sam naučila i da sajt Čarobne knjige i knjižara Čarobne knjige zapravo nisu povezani (što mi, iskreno, nikad ne bi palo na pamet). Odnosno, cene u knjižari jesu te koje pišu na sajtu, ako na spisku za Stripomaniju piše da nekih stripova ima samo u striparnici to je tačno (to jest, ne može da se naruči onlajn), ali, ako za neke stripove piše da ih ima na stanju, to uopšte ne garantuje da ih ima u knjižari. Ima ih na stanju… Negde. Valjda za naručivanje. Dok ih ne naručite, nalaze se, pa, negde. Gde nije knjižara ni magacin knjižare.

No, dobro, to mu je što mu je.

Dakle, na slici gore vidite oba dela Korpusa Dedpula. Autori su Viktor Gišler, Rob Lajfeld i Majkl Marat.

Nisam našla Predigru za korpus Dedpula; valjda ću je na nekoj od narednih akcija naći. Valjda.

O samim stripovima više reči nekom drugom prilikom…

Postavi komentar

Veb-mesto pokreće WordPress.com.

Gore ↑

Dizajnirajte ovakav sajt uz pomoć WordPress.com
Započni